FAQ
Sold out? Geen zorgen, Pre-order jouw item!
Onze items vliegen de deur uit! Maar geen paniek – als jouw favoriete item uitverkocht is, kun je simpelweg een pre-order plaatsen. Zo ben je er zeker van dat je binnenkort weer kunt genieten van onze unieke ontwerpen.
Waarom Pre-orderen? Pre-orders zijn fantastisch omdat ze ons helpen om precies te maken wat jullie willen, zonder verspilling. En psst... we ontwerpen en maken al onze VLL items zelf, speciaal voor jou!
Levertijd We weten dat wachten niet leuk is, maar goede dingen komen voor wie geduld heeft. Jouw pre-order item wordt binnen 10 werkdagen speciaal voor jou gemaakt en geleverd.
Zodra je pakketje verzonden is krijg je een verzendbevestiging in je mail met daarin een track & trace. Je kunt via de link in je mail bekijken waar je pakketje is. Check ook altijd even je spam.
We sturen een mail naar het e-mail adres dat je hebt opgegeven bij je bestelling, zodra deze is verwerkt door ons systeem. In sommige gevallen kan het tot max. een uur duren voordat je de mail ontvangt.
Zodra je pakket is verpakt en verzonden krijg je daarvan ook een bevestigingsmail met track & trace.
Als je niet zeker weet of je bestelling is geplaatst, dan kan je dat even checken door:
- Je mail te vernieuwen en check voor de zekerheid even je SPAM!
- Je kan je bestelling zien in je account. Je komt dan op de pagina ‘mijn account’ waar je jouw order kan inzien.
Ja, je kunt je bestelling gratis afhalen op afspraak in Hulst (Zeeland).
Bewaar altijd goed de track & trace, zodat je zelf kan zien of jouw retourzending al bij ons is aangekomen. Zodra wij retourzendingen in goede staat ontvangen storten wij uw geld terug.
Let op: Het geld wordt teruggestort via het betaalsysteem Mollie. Het duurt over het algemeen 1 à 2 werkdagen voor het geld weer terug op de rekening staat waarmee is betaald.
Wij pakken jouw bestelling met zorg in. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van jouw bestelling.
Mocht dat het geval zijn, vragen wij jou om direct contact met ons op te nemen door naar infobrandscc@gmail.com te mailen. Graag inclusief foto’s van het verkeerd ontvangen product. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen om samen naar een oplossing te zoeken.
Kan ik na het plaatsen van een bestelling nog wijzigen?
Na het plaatsen van jouw bestelling wordt deze zo snel mogelijk klaargemaakt om te verzenden. Aangezien het product dan al ver in het verzendproces zit kunnen wij niet garanderen jouw bestelling tijdig te wijzigen.
Neem in ieder geval z.s.m. contact met ons op via infobrandscc@gmail.com. Dan kijken wij wat we nog kunnen doen!
Zijn jullie spullen eco-friendly?
We doen ons best om groen te zijn, we werken samen met merken die ook denken aan Mother Earth.
Hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe aanbiedingen en productlanceringen?
Je kan jezelf abonneren op onze nieuwsbrief en ons volgen op Social media om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe aanbiedingen, productlanceringen en exclusieve kortingen.
Wij doen iedere dag ons uiterste best om de beste service aan jou te leveren. Helaas kan het voorkomen dat je toch een klacht hebt.
In dat geval mag je een mail sturen naar infobrandscc@gmail.com. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met jou opnemen